Marketing Klub Szekszárdon – a tudatos Facebook-hirdetés nem varázslat, csak jó tervezés kérdése

2025. július 30-án Szekszárdon került sor a Tolna Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara újonnan indult Marketing Klubjának első nyilvános eseményére. Az este fő témája: Hogyan hirdessek hatékonyan a Facebookon?

A résztvevőket rövid, gondolatébresztő előadás vezette be az online hirdetések világába, amely során az előadó tematikus blokkokban járta körül a legfontosabb lépéseket:
– tervezés,
– kreatív tartalomkészítés,
– hirdetésindítás a Meta-felületeken,
– hirdetések kezelése,
– és végül a finomhangolás és utógondozás.

Minden blokk végén gyakorlati tanácsokat kaptak a résztvevők, amelyekkel saját vállalkozásukban is tudják alkalmazni az elhangzottakat.

Az este nem csak előadásból állt: interaktív beszélgetés és közös problémafeltárás is zajlott, ahol a jelenlévők saját kérdéseiket, dilemmáikat is megoszthatták, és ezekre valódi, működő válaszokat kaptak.

A program fókuszában a Meta-hirdetések tudatos és költséghatékony alkalmazása állt. A résztvevők elsajátíthatták, hogyan lehet jól felépíteni egy kampányt, hogyan működik az ütemezés, miért kulcsfontosságú a mérés és visszamérés, és mit jelent a finomhangolás a gyakorlatban.

A klub célja, hogy közösségi tanulásra építve segítse a helyi vállalkozásokat a tudatosabb és költséghatékonyabb kommunikációban.

A visszajelzések alapján a rendezvény inspiráló és hasznos volt – többen már a következő alkalmat várják.

A Marketing Klub havonta új témákkal jelentkezik, mindig a vállalkozók gyakorlati igényeihez igazodva.

A részvétel továbbra is díjmentes és minden Tolna vármegyei vállalkozó előtt nyitott – akár most indul valaki, akár csak fejlődni szeretne.