Üdvözöljük a

ONLINESZÁMLA rendszer, aktuális feladatok, jogszabályi változások

honlapján!

-

ONLINESZÁMLA rendszer, aktuális feladatok, jogszabályi változások

Szerző: Dera | 2020. június 19.

Tisztelt Vállalkozó / Vállalkozás Vezető!

Tisztelt Hölgyem / Uram!

 

Tájékoztatjuk, hogy a Tolna Megyei Kereskedelmi és Iparkamara a

NAV Dél-dunántúli Igazgatóságával közösen megrendezi az

ONLINESZÁMLA rendszer, aktuális feladatok, jogszabályi változások

elnevezésű tájékoztató fórumát, mellyel szeretnénk segítséget adni Önöknek a gyakorlati munkájuk eredményes megvalósításához.

 

Helyszín:

Tolna Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Időpont:

2020. június 26.

9:30 – 11:00 óráig

>>>

Program:

 

09:00-09:30           Érkezés, jelenléti ív aláírása (Előzetes regisztráció szükséges!)

 

09:30-11:00          ONLINESZÁMLA rendszer, adatszolgáltatás, aktuális feladatok, jogszabályi       

                              változások ismertetés

                             NAV Tolna Megyei Adóigazgatósága

 

 

A járványügyi helyzetre tekintettel a jelentkezéseket csak korlátozott létszámban áll módunkban elfogadni, ezért előzetes regisztráció nélkül az előadáson való részvétel nem lehetséges.

Részvétel ingyenes a rendezett kamarai regisztrációval rendelkező vállalkozások részére, de előzetes jelentkezéshez kötött!

 

Jelentkezni a mellékelt jelentkezési lapon kizárólag e-mailben lehet a dera@tmkik.hu címre!

 

A jelentkezés határideje: 2020. június 23. - 12:00 óra

 

A sikeres regisztrációról a jelentkezési határidő lejárta után e-mailben értesítjük!

Kérjük a fent leírtakra való tekintettel, a jelentkezési határidőt betartani szíveskedjenek!

Csatolt állományok: