Üdvözöljük a

Munkáltatói márkaépítés tippek a megfelelő munkaerő megtalálásához

honlapján!

-

Munkáltatói márkaépítés tippek a megfelelő munkaerő megtalálásához

Szerző: Dera | 2022. augusztus 5.

Az employer branding (munkáltatói márkaépítés) lehet a megoldás azon cégek számára, akik már felismerték, hogy a magasan kvalifikált, jó munkaerő a sikeres vállalkozás egyik fő biztosítéka. Ha nehéz a megüresedett pozíciókat betölteni, ha túl nagy a fluktuáció egy munkahelyen, érdemes a munkáltatói márkaépítés eszközeit alkalmazni. >>>

Mit jelent az employer branding (EB)?


Egy olyan hosszú távú stratégia, melynek alapja a vállalati értékkommunikáció és a dolgozói jóllét figyelembevétele. Azáltal, hogy egy cég pozitív képet alakít ki magáról, növelheti a magas kompetenciákkal rendelkező munkatársak számát, illetve könnyebben megtarthatja hosszú távon a kollégáit.


Ezeket az értékeket keresik ma a munkavállalók:
- versenyképes jövedelem és juttatási csomag
- jó munkahelyi légkör
- pénzügyi stabilitás
- munka-magánélet egyensúlya
- rugalmas munkavégzés.


Tippek és eszközök employer brandinghez


Fontos, hogy a cég tudja, kollégái miért dolgoznak nála szívesen, de érdemes a versenytársakat is megfigyelni, és ellesni azokat a bevált módszereket, amelyekkel az új munkaerőt magukhoz tudják csábítani. Egy jó és valós munkáltatói értékígérettel le lehet körözni a konkurenciát.


További ötletek:
- arculati elemek következetes használata
- közösségi média jelenlét
- saját csatornák használata
- saját karrieroldal
- tartalommarketing
- meglévő kollégák elégedettségének monitorozása.


Az employer brandingről bővebben ide kattintva olvashat:
https://dlxmedia.hu/employer-branding/


További hasznos cikkek:
- 5 tipp a hatásos cégbemutató készítéséhez
- Videó készítés cégeknek (5 lépésben)