Üdvözöljük a

A TELEKOM SEGÍT

honlapján!

-

A TELEKOM SEGÍT

Szerző: Dera | 2020. március 18.

A koronavírus miatt kialakult helyzetben a digitális szolgáltatások a mindennapi munkavégzés, vagy éppen az életminőség, a családi kapcsolattartás meghatározó elemeivé váltak. Ezért a Telekom a saját eszközeivel tevőlegesen is hozzá kíván járulni ahhoz, hogy ügyfelei a lehető legkönnyebben igazodhassanak a megváltozott körülményekhez, így 2020. március 16-ától.

>>>

- minden mobil ügyfelünk számára díjmentes 10 GB extra adatmennyiséget biztosítunk a munkához, a vállalkozások stabil üzletmenetének fenntartásához, a tájékozódáshoz és a kapcsolattartáshoz, együttműködéshez arra az esetre, ha a koronavírus miatt valaki egy ideig nem megy, vagy nem mehet közösségbe, otthonról dolgozik (távmunkázik), vagy akadályozottá válik a személyes kapcsolattartásban.

 

Önnek nincs külön teendője, az extra adategyenleget március 16. 0:00 óráig aktiválja a Telekom mindenkinél. Az egyszeri extra 10 GB-os egyenleg belföldön és az EU-n belül használható fel április 30-ig. Az extra adatmennyiséget a belföldön korlátlan adatforgalmú díjcsomagokkal rendelkező ügyfelek is tudják roaming helyzetben az EU-n belül hasznosítani.

 

- a digitális munkavégzést, távmunkát támogató Microsoft felhő alapú megoldásai közül a Vállalati Alap és Prémium csomagokra történő új előfizetés esetén a szolgáltatások az első 3 hónapban havidíj-mentesen vehetők igénybe. Mindkét csomagban elérhető az 1 TB tárhelyet biztosító OneDrive és a csoportmunkát segítő Teams alkalmazás.

 

A Telekom számára kiemelten fontos ügyfelei és munkatársai egészségének védelme. A Telekom irodai és ügyfélkapcsolatokért felelős dolgozói közül azok, akiknek munkája ezt megengedi, hétfőtől távmunkában dolgoznak. A vállalat arra kéri ügyfeleit is, hogy amennyiben megoldható, a személyes találkozó helyett az elektronikus vagy telefonos ügyintézést válasszák. Amennyiben Önnél van aláírt szerződés, kérjük azt scannelve email-ben küldje el kapcsolattartójának, aki az igényelt szolgáltatások bekapcsolásáról tájékoztatni fogja Önt. A papíralapú szerződések pótlására a járványügyi helyzet rendezését követően kerül sor.

 

Számlafizetéshez javasoljuk az online banki fizetési lehetőségek (netbank, mobilbank) használatát. További kérdéseivel, kérjük forduljon kapcsolattartójához telefonon vagy e-mailben. Hasznos információkat talál a telekom.hu/uzleti/segitunk oldalon is.

 

A fentieken túl a Telekom további kedvezményes ajánlatokkal is igyekszik segíteni ügyfeleit átmenetileg esetlegesen megváltozott élet- és munkakörülményeik, valamint megnövekedett kommunikációs igényeik miatt, melyekről a későbbiekben adunk tájékoztatást.

 

Üdvözlettel,

Telekom

 

Budapest, 2020. március